Pamukprenses34 35 +3 haftalik hamileyim sezaryan olucam hatta 2nci dogumum ama ilkte bu kadar korku endişe yoktu bunda korku sardı beni nedense 🥲 içimde anlam veremediğim bi heycan korku var bu durumu yaşayanlar nasıl atlattı acaba 🤭