Öncelikle merhaba anneler 🥰 size yazabilmek için hesap açtım . Şuan bebeğim 2 aylık oldu . Herkese teşekkür ederim aklıma takılan herşeye bu platformdan baktım ❤️ 10 Temmuz 2023 de doğum yaptım , bir oğlum oldu . Doğum hikayemden bahsetmek istiyorum .
Öncelikle İzmir’de yaşıyorum . 20 haftalık oluncaya kadar Torbalı devlet hastanesine gittim . 20 haftada özel hastanede detaylı ultrasondan sonra özel hastanede devam ettim. Torbalı Tınaztepe Hastanesi Gönenç Uçurandan memnun değildim . Bu yüzden doğumu ailemin de olduğu konyada yaptım. 32. Haftada Konya’ya gittim . Doktorum Refika Selimoğluydu ve memnundum. 38+6 da çocuğum kanala yerleşmediği için sezeryan kararı aldık doktorumla birlikte . Bu haftaya kadar normal doğum istedim. Hatta bunun için yapılması gereken belli ödevleri de yaptım. Çatı muayenesi bile oldum 😅 kontrole gittiğimde bu sözleri duyunca doktor beni hemen sezeryana aldı . Sezeryan masasında resmen titredim basıma ne geleceğini de bilmiyordum. Anestezi verilirken benimle sohbet edildi hersey güzeldi . Doğumdan çıktığımda hiç birseyden haberim yoktu genel anestezi istedim. Dogumdan birkaç saat sonra yürümeye başladım birkaç gün sonra da normal hayatıma döndüm . Sadece dikişlerim terlediğimde acıyordu ve bende hemen duş alıyordum. Hatta doğumdan sonra sezeryanın hamileliğin son haftalarından kolay olduğunu söylemiştim 🥰 şuan sezeryan hakkında hiç bir kötü düşünceye sahip değilim iyiki de sezeryan olmuşum diyorum .