pembebiranneadayi Merhaba kizlar🩷 27w gebeyim akıntım sarı ve kötü kokulu oldugu icin hekimim 7 günlük fitil yazdı fakat internette gebelikte kullanılmamalı vs yazıyor. Sizlerden kullanan var mı? Zararı oldu mu? 🙏🏼
Mavimi pembebiranneadayi fitilin bir zararı olsaydı doktorunuz yazmazdı diye düşünüyorum hamilelikte ilk 3 ay kullanımı uygun değildi sanırım yanlış hatırlamıyorsam bol bol su içiniz daha çabuk etki eder ♥️
Aysnk pembebiranneadayi ben de kullanmıştım sanırım enf var nioli yağını ve sirkeli suyu seyreltip dıştan yıkamanızi tavsiye ediyorum gerçekten çok iyi geliyor ben de ilk gebeligimde çok şık yaşamıştım bunlar iyi geldi bir de sade kefir içebilirsiniz probiyotik de iyi gelicektir
1melek-annesi pembebiranneadayi ben de 24 haftalık gebeyim banada fitil yazdılar akıntım baya baya vardı sarı ve kokulu geliyordu fitili bitirdim iki üç gündür gelmiyor akıntı çok rahatım şuan zararlı olsaydı yazmazdi zaten doktorunuz😊
pembebiranneadayi Mavimi teşekkür ederim evet zararlı olsa hekimim yazmazdı diye düşündüm bende ama yinede içeriğine bakmak istedim 🥹❤️
pembebiranneadayi Aysnk 1melek-annesi ardengunes Çok teşekkür ederim kızlar umarım iyi gelir evet ben de rahatsız oluyorum biraz 🥺❤️
ardengunes pembebiranneadayi ben şuan 30 haftaligim sanirim bu sebepten dolayı 4 defa falan fitil kullandım bi sıkıntı olsa doktorumuz vermezdi kullanmadan geçmiyor zaten kötü bisey 😫