Hanifemert78 5+4haftaligiz peçeteyi dolduracak bi akintiydi kahverengi kırmızı ya da yakındı yaşayan varmi bu haftalarda 2 düşük yaşadım 12. Haftalar da ilk defa böyle oldu yarın doktara gitmeyi düşünüyorum
Yasemin_bilgili Hanifemert78 fırsatın varsa acile git en azından kalp atışını dinlersin benimde kanamam olmuştu iğne hap falan verdiler sana da verirlerse en azından yarın iğneni falan yaptırırsın