Yasemin_bilgili yani hastaneye yetişene gelene kadar tabikide nöbetçi doktor yanında olur ama sen kendi doktorunu istediğin süre gelir sen en kısa zaman da doktoruna bi danış istersen, yani biz doktorumuzla sürekli konuşuyoruz adam doğumumuz yaklaştı ne olur ne olmaz diye dışarı bile çıkmadığını söylemişti bize