Çok şükür bir kızım var 3 yaşında Rabbim önce olmayana versin tabiki. çok kolay tek sefer denemede doğal yolla oldu. Ama ikincisi tutmuyor. çok şükür sorun yok ama bugün öğrendim ki yumurtla günlerimde belirtilerim olsa da çatlama olmuyor tam bugun 24 mm dedi doktor çatlatma iğnesi yaptırttı. Yarın ve +2 gün deneyin dedi. Sizce işe yarar mı tecrübeliler yazarmısınız