İlk gebelgıım çok tecrubesız geçti, destek olacak fıkır sahibi olacak kimse yoktu. Keşke bu formu daha öncesinden bılseydım, gebelıgının sonlarına doğru keşfettim. Doğum yaptım ama doğumdan sonra kaybettim oğlumu, o yüzden çok bebek ıstıyoruz. Geç döllenme yaşayan bırıyım oğlum 9 gün geç döllenmeydı, regl günü ogrenmıstım. 3 aydır korunmuyoruz geçen ay çok uzun gecikmem oldu ilk defa, sonra regl oldum. Sağlık kontrollerinde sorun çıkmadı,ve gebelıge engel durumum yokmuş. Cumartesi regl olmam gerek, ilişki uzerınden tahmını olarak yarın( cuma) ile bırlıkte 10 gün geçmiş olacak yumurtlama dönemim o zamandı büyük ıhtımalle. Dün(perşembe) test yaptım negatif çıktı. İlk ıdrar degıldi, bütün gebelık regl belırtılerım var. İkisi asla ayırt edılmıyor, oğlumda da hem regl hem gebelık belırtısı aynıydı ve aynı zamanlarda başlamıştı. Sızce umut varmıdır? Geç döllenme ihtımalım de vardır duzensızlıkten dolayı. Beta 2 gunde sonuç degıstırırmı? 2 gun önce negatif olup regl günü pozıtife donermı? yanı tahmınımce varsa bile kanda vardır, ıdrara 9 günde karışır mı?bılemedım. Yardımcı olur musunuz