İyi geceler arkadaşlar aniden yükselen tansiyonla 4 Eylül gecesi sezeryana alındım. Gece doğum yaptığım için ertesi gün taburcu olduk. Burda sezeryan yatisi bir gece sadece. Çok şükür bebekte bende iyiyiz evimize geldik prensesimizle. Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu🤲🥰 Herkesin bebeğini onlara bağışlasın benimkinide bana inşallah 🤲🥰