RabiaBasboga Arkadaslar yarın sabahtan doguma gıdecegım.. bıraz gergınlık var tabı😌kucuk adamın yuzunu bı kez bıle gormedım bu benı tedırgın edıyor.. aranızda bu durumu yasayan varmı🙏🏻
busraayksll RabiaBasboga devlet Hastanesi’ne gidiyorum orda kara delik mi görüyoz bebek mi belli değil sadece detaylida gördüm ama sima olarak belli olmuyor o haftalar tabi, ne güzel sürpriz olacak sana da demekki umarım çok güzel bı süreç yaşarsın 🌼
ysmntrhn RabiaBasboga sağlıkla alın kucagınıza 🫶 37 haftalık olucaz bende minik kızımın hic yüzünü görmedim. Sağlıklı ve sürpriz yapacak böyle düşünün hiç korkmayın🥰
RabiaBasboga Bızımde 38 oluyor gebelık sekerınden dolayı daha fazla beklemek ıstemedı doktorumuz😌 cok cok tesekkur ederım hepınıze🙏🏻🙏🏻