Denizim921 vay be o kadar kullanılıyorsa çok iyi , evet kirada mobilyalıyı taşımak vs baya zor olabilir , bizim kendi evimiz olduğu için bir odayı çocuklara ayırdım şimdiden o yüzden park beşik veya anne yanını yatak odamıza çocuk odasına da genişçe uzun süre kullanabilecekleri bir şey alacağım