Beritan33 bu kaygılar hamilelerin çoğunda olur, ama inanın bir çoğumuzun psikolog geçmişi var, ilaç kullanmışlığımızda var,çoğu geçmişten gelen sıkıntılar tekrar edebilir hassas zamanda kendini hatırlatabilir, ama bebek gerçekten şifadır o kadar güçlü ve sağlıklı ki size tutunmuş, normal bir hayatınız varsa lütfen kaygıyı bırakın ve ne kadar şanslı olduğunuzu kendinize hatırlatın, hayat bu içinde kaygıda olur depresyonda zaten anlamı bu değil mi hayatın iyi şeyler, acı veren şeyler, bozulan şeyler, düzelen şeyler.. Yine de teşhisi kendiniz koymayın, mümkünse sevdiğiniz iyi enerji aldığınız rahat paylaşabildiğiniz bir dokturunuz varsa tabi ki gidin devam edin, basit bir durum olabilir kendiniz teşhis koymayın, bu kendinize haksızlık.