emelbulbul Arkadaşlar merhaba Tüplerimi bağlatmak istıorum doğumdan sonra. Çünkü bana Hiç bir korunma yöntemi olmuyor. Spiralle 3 . Çocuğuma. Hamile kaldım. Bu tüpleri. Bağlatmanın herhangi bir yan etkisi var midir ??
Minikperi emelbulbul bir daha geri dönüşü yok. Tüp benek deneyebilirsiniz vazgeçecek olursanız. Ama ben iyi bağlanmadığı taktirde hamile kalanları görmüştüm haberlerde haberiniz olsun. İyi bir yere yaptırın.
ardengunes emelbulbul iki yöntemi varmış biri normal baglatma daha sonra actirabiliyomussun hatta kendi güzel baglanmadigi sürece acilabiliyormus diğer yöntemi yakma bunun hiç bir dönüşü yokmuş
Ebus2045 emelbulbul bende bu ay nasip olursa ikinci dogumumu yapicam. Doktorumla görüştük doğum esnasında tuplerimide baglatcam. Geri dönüşü olmayan bı yöntem ama 2 çocuk bizim için ideal daha fazlasına zaten maddi açıdan bakmayız onların günahına girmek istemem. Diğer doğum kontrol yöntemleri de %100 değil o yüzden baglaticam Allah bunları sağlıklı ömür nasip etsin inşallah
emelbulbul Ebus2045 aslında sormak ıstedigim gördüğüm kişilerde. Göbek şişliği var yaptıranlarda. Böyle bir yan etki var mi
Ebus2045 Sevilmom dini yönünü biliyorum fakat bakamicagim onlara gelecek vaad edemicegim çocukları dünyaya getirmenin çok daha günah olduğunu düşünüyorum. Doğmamış çocuklarını da günahına girmek istemiyorum. He herkesin fikrine de saygı duyuyorum bu benim dusuncem
Ebus2045 emelbulbul yani benim annemde kardesimden sonra baglatmis ama onda hiç göbek yoktu hatta benden zayıf bı kadındı ben bu tarz şeylerin vücut yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Yarın kontrolüm var genede yarin sorucam bunu