Welcometomylife Gayee16 Ben 23 ağustosta Nilüfer dorukta doğum yaptım. Doktorum Naile Gökçe Uzuner di. Herkese öneririm ben çok memnun ayrıldım hastaneden 👍
betulbeyaz Gayee16 Medicana Okan Özden’e gidiyorum müthiş rahat ve bilgili biri enerjisine hayran kalıyorum her odaya girişimindeki samimi gülümsemesi minik kızımın 8 aydır amcası🥲12. Haftalıktım ona gitmeye basladım çok dogru bir tercih yapmışım
Bezelyeannesii Gayee16 ben 6 aylık hamileyim tayinimiz çıktı yeni geldik 6 ekime randevu aldim cok hastası ve yorumu oldugu icin oktay altun’u tercih ettim giden ya da hakkında bilgisi olan var mı
Rmysnrrr Ben bugun doğum yaptım bir kere daha doğum anında doktorun önemini anladım dr hatice uğur, gerçekten alanında başarılı ve çok hoş bir kadın beni bugun enerjisi ile desteği ile Allah bin kere razı olsun
Welcometomylife nurayyilmaz ne yazık ki bilmiyorum. Ben sigorta kapsamında doğurdum. 2 yıl önce başlatmıştım poliçemi. Bu sene doğum yaptım. Sadece epidurali karşılamadı. 4400 ödedik onun için
Mucizem24 Bezelyeannesii bende oktay altuna gidiyorum tüp bebek doktorumun tavsiyesiyle ilk muaynemdi biraz kısa sürdü muaynemiz ona bozuldum biraz 😁 ben oğluşumu bir kaç dakika daha görmek istemiştim Bi baktım muayne bitmiş 🙈
HMH Gayee16 hayat hastanesine Özlem ballıya gidiyorum 16 haftalığım memnunum doktorumdan 695₺ muayene doğum da en son 15.000₺ di sezeryan da normal de aynıydı
Welcometomylife 1Anneadayiiii 2021de ekimde başlatmıştım allianz sigorta. Sigortam.netten tamamlayıcı sigorta yaptırıp doğum poliçesi eklettim. O sene hamile kalsam doğumu karşılamıyor allianz. 2022 ekimde yenilettim poliçemi. 2022 Aralık son adet tarihim ağustosta da doğumum oldu. Nstleri ve epidurali karşılamadı sadece onları ödemem gerekti. Diğer herşeyi karşıladı.
Bezelyeannesii Mucizem24 😂 doktorlar gördükleri an bizim görüp görememize bakmiyorlar hic gercekten ben de cok bozuluyorum. Saglicakla kucağınıza alın insallah ❤️
Pelinn22 Ben de bursadayım önce newde murat kadıoğluna sonra dorukta kemal köroğluna gittim ama hala doğumu nerde yaptıracağıma karar vermedim. 27+3 günlük olduk. Çok kararsızım
Welcometomylife Pelinn22 bende Murat kadıoğlundaydım 27. Haftada acile gitmem gerekiyordu. Doktora yazdım ya Şevket yılmaza yada şehir hastanesine git dedi. Sonra doruğa geçtim bende. Orda gece kadın doğum doktoru oluyor nöbetçi. İyiki geçmişim çok memnun kaldım. Aldığım en doğru karar olmuş