Bu arada gece 23 ye yatış yapıldı 6.35′te minik durum çıktı candan can çıkıyor insanın o ana sahir olması… annemle konusunda ikimizde hüngür hüngür ağladık resmen dedim anne bu nasıl bir hismis yaa şimdi daha iyi anlarsın beni dedi. Kızım baya ağladı doğunca hemen bana verdiler kolumu alınca sustu onun için ölebilirim sanırım bu arada postlarimda bahsetmiştim kaynanam olacak sahis beddua etmişti doğmamış yavruma kayınbaba arayınca neyse demeyecektim de yine de deyim gözün aydın falan dedi. Bu saatten sonra bana hiçbir şey deme sen doğmamış bebeğime beddualar ettin sen seninle mümkün ise iletişim kurmak istemiyorum dedim.