Husna_7070 Merhaba anne adaylarım doğuma sancı olması için hurma dışında ne öneriniz var acaba 34.haftadayım yavaş yavaş başlamak istiyorum doğuma hazırlığa ☺️
Churcill Husna_7070 34 erken bence genelde 36 dan sonra başlayın deniyo. Merdiven in çık, adaçayı, ahududu yaprağı çayı çömelmeli hareketler. Aklıma gelenler bunlar
symag Husna_7070 ada çayı içtim akşam birde sabah içtim. Birden akşam doğuma gittim. Ondan mı kaynaklı bilmem ama
Husna_7070 Asilim ahududu çayı deneyeceğim de onu 36 dan sonra başlayacağım hurma gibi başka bir şey varsa ancak etki etmez mi
Husna_7070 Churcill bunları bende öyle yapacağım da ahududu çayını falan 36 yı geçtikten sonra başlayacağım hurma daha geç etki ediyor sanki o yüzden onun gibi başka ürün varsa başlayım dedim
Derya0710 symag günde 4 kupa adaçayı içtim ahududu meyan kökü ananas şuan 38 haftalık gelmeye biye yok 😊
Husna_7070 Derya0710 bünyeden bünyeye değişiyor demekki kimisi içmeye başladığı anda doğuma gidiyormuş ahududu çayında 😊
Husna_7070 Derya0710 bende 36 da başlayım inşallah o zaman benimkinin de hemen geleceğini düşünmüyorum 😊teşekkür ederim 🥰