gamzee07 Oğlumda acı turşu çig köfte Şimdi hamileyim kızımda erik aşerdim Hep 🥰 Yorumlar bekliyorum 🙏🏼🥰
prenses_annesii2603 gamzee07 kızımda hep çiğköfte, erik,nar,karpuzdu Oğlumda da erik,kayısı,yine çiğköfte aşerdim
Ezelanneoluyor Smeyyenr rivayetlere göre ayva yemek çocuğu güzelleştiriyor ve gamze yapıyor . Sizde var mı?
Ezelanneoluyor gamzee07 ışkın diye bir yabani bitki var yayala muzu da deniliyor deli gibi onu istiyordu canım. Ve Haziran ayında bulunuyormuş bütün sülale seferber olmuştu yiyene kdar bir kaö ay bekledim . Bir de acı biber turşusu yeme rutinim var bir tek ona doyamıyorum
Ervaa35 Ezelanneoluyor off ben doğuluyum canım onu nasıl çekiyo ama iZmirde oturuyorum artık bu mevsim yok bulamayız dediler onun harici yeşil elma tuzlayıp😂
Ozgeee36 Ezelanneoluyor Ezelanneoluyor ben hamileyken ye dediler ağaçtan kopardım ve yedim oğlumun iki yanağında da gamzesi var 🤩
Seymoshh gamzee07 herkes sebze meyve turşu aşermiş ben adana tavuk şiş😂😂şimdide masterchefte kokoreç gördüm onu istiyorum deli gibi yarın yiyeceğim😆
umudumsun35 Seymoshh ayy bende mumbar dolması aserdim bulmak çok zordu.sagolsun bir tane akrabamız vardı o yaptı gonderdi yedim ama yine aserdim yine bulamadik şırdanla telafi etmeye çalıştım benim de hep en zor bulunan neyse onu aşerdim
Asel-mina3465 adatuna Ay bende yeşil sabun kokusuna ölüyorum ve toprak yiyorum resmen bitiyorum bu ikisi için.🥹
zelium12 adatuna yalnız olmadığıma çok sevindim pis egzoz kokusu,süpürge filtresi kokusu aşeriyorum 😂 gerçi demir eksikliğinden oluyor orası ayrı ama çok canım istiyor 😂😂
Ess91 gamzee07 ilk hamile kaldigimda tabak tabak salatalik yedim bol bol limonlayip hatta bu yuzden kizim olcak sandim ama erkekmis meger😊 sonrada deli gbi karpuza düştüm valla cocuk karpuz kafalı olcak diyorum sürekli 😂
Gamzece Hediye_handur olur yengemin bebeği mosmor ve ölü doğdu tabak tabak küp buz yerdi ailede büyük kavga çıktı bu yüzden yapma bence
-Mercimek-4 Hediye_handur Annem bana hamileyken kutu kutu buz yemiş zararı yok merak etme hiç üşümedim belki onunla alakalıdır bağışıklığım sağlamdı 😄
gamzee07 @Hediye_handur biraz azat canım. Benim de içim yanıyor elimden geldi kadar ılık su içiyorum 🫶✨