Derleryahani Konu başlığı sabah programı gibi oldu ama neyse😀 Kızlar kutay beyin iyi bir doktor olduğunu düşünüyorum ama bazen çok ciddi olabiliyor😵💫Doğumda tavrı davranışları nasıl olur bazen tedirgin oluyorum. Aranızda kendisine doğum yaptırmış olan var mı?