Hbhh bende tiriyot amaliyeti oldum ve amaliyet olduğum ay hamile kaldım tiriyotlerim daha duzuen girmeden 38 le hamile kaldım ilaç başladım 3 hafta bir tahlil yapıyoruz endekorin takibindeyim Dr nezaman test yaptırmam gerektiğini söylüyor bende takip edip gidip yaptırıyorum 3 hafta bir 15 günde bir bu sever değerim düştüğü için 6 haftaya attti