Pnar3534 burada çoğu kişi çatır çatır hareket hissederken 20+4 de yoooo ben hissetmiyorum diyordum. 20+5 de ise sanki bağırsaklarımda bi hareketlenme hissettim. Sonra karnımın içinden biri beni gıdıklıyormuş gibi.. 21+5 sabah kalktığımda karnım yamulmuştu 😂 gün boyu darbuka çalıyor çooocüüüüm içerde sürekli bi kıpırdama. Ama dışardan bakılınca hiçbir şey anlaşılmıyor 😂