minigkus Bende cipse aşırı düştüm. Bence kötü hissetmeyin canınız istiyorsa fazla olmamak şartıyla yiyin. Ben 4 5 günde bir belki haftada bir canım istedikçe bir kase yiyorum. Yani doktorumda aşırı olmamak şartıyla tüketebileceğimi söyledi. Cips, kola , çikolata özellikle meyve suyu aşırı içiyorum mesela napayım canım istiyor yiyip içtikten sonra sanki içim rahatlıyor😂🤭