Arkadaşlar merhaba 39+2yim 2 gündür beyaz sıvı damla damla akıntım oluyor.Amniyon sıvısı akıntısı böyle bir şey mi sıradan bir akıntı mı kestiremiyorum.Bir anda gelen katı veya ara ara değil.Su gibi beyaz renkte damla damla sık aralıklarla. Bu durum normal mi