Kızlar 11+3 te erkeğe benzetmişti doktor merak edip özele gittim 15 haftalıkken ordada erkek dedi doktor bacaklarının kapalı olduğunu söyledi görebildiği kadar dedi devlet hastanesinde de kız dediler ama gene bacakları kapali dedi çok kafam karıştı bu durumu yaşayan var mı aranızda