Kızlar doktorum değişti için bu hafta canan hanıma gittim. Daha önceden hiçbir doktor bebeğimin kafasının bedeninden ileride olduğunu söylemedi. Genetik test ve detaylı ultrasona girdim birşey cıkmamıştı. Patolojik bir bulgu değil doğum için önemli dedi ama yinede korkuttu. Bu şekilde daha önce yaşayan varmı?