Kizlar 19 haftalik hamileyim ikinci hamileligim 88 kilodayim suan son 1 haftadir ozellikle aksamlari nefes darligi gibi oluyor bende biraz kafama taksam.nerdeyse panik atak gecircek gibi oluyorum bogulur gibi sonra geciyor bugunde ayni sey oldu ama derin nefes alirken boynum ve sanki gogsum agriyor neden olabilir ilk hamileligimde de nefesm.daraliyodu ama.son ayimda o da sistigim icin normaldi yani ama bunda dha bu hafta da bu neden olur sizce cumartesi randevum var doktora ama.sizce.yarin mi gideyim yardm edin lutfen