Susamtanesi-01 Kızlar 20 haftalık gebeyim 17. Haftadan itibaren tekme attigini hissediyorum. Bugün biraz fazla yoruldum. Bebeğin ikindiden bu yana tekme atmadı normal mi doktora gitmelimiyim
Mavi3475 Susamtanesi-01 Normal canım bende çok çalışıp yorulunca tekme sayısı azalır çoçuğun hareketi sana bağlı sen uzanınca dinlenince o dahada hareketli olur
aslanprenses_ Susamtanesi-01 30. Haftadayım bu haftalarda bile çok yorulduğunda bebiş az hareket eder. Çok normal 🥰
Elif3333 Susamtanesi-01 bende 17 den beri hissediyorum bugün hastaneydi marketti derken yordum biraz kendimi benimkide hissettirmedi az önce çikolata yedim pat etti:) biz yorulunca onlarda yoruluyor zaten normalde de aractaysam yada yürür moddaysam hiç kıpırdamıyor 🤣 ki bu haftalarda gayet normal canım👌❤️
Ayse4242 Benim ikinci gebeliğim 17haftadayiz daha hissetmedim ya .ama kızımda ben yorulunca oda yoruluyordu çikolata falan yiyince hareketleniyordu☺️
koalamiyim Susamtanesi-01 28. haftaya kadar çok düzenli hareket etmiyorlar zaten daha çok minik her hareketi hissedilmez ki. O haftalarda ben de fazla hissetmiyordum ama ultrasonda şov yapıyorlardı 😬
Sbha_13 Susamtanesi-01 canim bende 21 haftalin gebeyin senin gibi erkenden hissettim hareketlerini Kızım 2 gun boyunca nerdeyse hic hareket etmedi bende cok kafama takildi dun acile gittim idrar aldilar sonra ultrasona aldilar harkette var kalp atisida var dediler Olabiliyormus oyle zaten aksamina hareketlerini hossetmeye basladim minigimin Suan yazarken bile harektli
Susamtanesi-01 Tamam kızlar çok teşekkür ederim Rabbim hepimizin evladını kucağına almayı nasip etsin 🤲