Zeynep966 Maalesef bebeği göstermiyor bakıyor kendince yorumluyor sonra masalarına geçiyorlar. 1 tane de olsa görüntü veriyordu en son onu da vermedi. Her verdiğinde cihazdan dolayı güzel görüntü olmuyor diye veriyordu ama olsun eli ayağı kafası bu diye bakıyordum en azından. Geçen onu da vermedi ,cihaz güzel çıktı vermiyor dedi. Kartuşlari bitiyor ve yenilemiyorlar anlaşılan.