Haticeozturk Selam kizlar sizlere bir konuda.fikir tanışmak istiyorum park.besik aldik.sifir kurduk sizce bi silmeye gerek varmi.kullananlar nasıl yapti
Deletedmom2224 Haticeozturk Ben silmeyi düşünmüyorum sadece o plastik kokusu gitmesi için 30. Haftada filan kuracağım
misiszachk Kullanmadım ama sirkeliösu ile silmekte fayda var fabrika üretimi ama çok steril olmayabilir
Haticeozturk Deletedmom2224 benim.37.hafda.canim.moku yok o.yizd3n eşime dayanamadi kurdu herseyini yikadim.tek.besikde kararsız kaldim