prensinannesi2024 Cumartesi günü 21 haftalık olacam 3 4 gündür sağ kalcamda krap gibi bi ağrı var yürürken çok ağrıyor acıyor gibi bazen ayağımi hiç bastirtmiyor oturuyom gene ağrıyor acıyor gibi bişey belime vuruyor yaşayan varmı ağlayacak duruma geliyorum bazen
mmirzamm prensinannesi2024 benim ilk gebeligimde altıncı aya girince olmuştu iki ay öyle devam etti Ağrı böbrek genişlemesi varmış bebek assagi inmiş idrar torbasına baskı yapınca böbreklerim genişlemiş çok zor bir ağrı bazen doğum mu yapacam acaba diyordum Allah yardımcınız olsun
Yaseminanc Bende de aynısı var kalçada ağrı diye konu başlığı açtım yarın doktor kesin gel dedi bana rahim boyuna bakacakmış parol içtim bir tane ben de yatıyorum öyle
prensinannesi2024 Yaseminanc hap kullanmak istemiyorum yaa 2 hafta var kontrole 19 da dayanılacak şekilde değil krap gibi ağrı gibi bişey
Yaseminanc prensinannesi2024 benim de bu ay sonuydu kontrolüm ama 2 gün sonunda pes ettim dayanamadım ağrıya ben içtim doktora sordum çok ağrıyorsa parol iç bir tane dedi
mmirzamm prensinannesi2024 evet evet kalçaya ordan da bacaklara vuruyor yani inşallah normal geçici bı ağrıdır seninki ama benimkinin sebebi ondan di
prensinannesi2024 mmirzamm gitmedim cnm 19 da randevum onu bekliyorum boşuna gitmek istemedim 3 buçuk yaşında oğlum var gitmesi zor oluyor
Yaseminanc Ben gittim kızlar çok şükür bir sorun yok ağrı kesici serum verdiler. Bir de fizik tedaviye yönlendirdi bende bel fıtığı vardı ona baskı olmuş ağrılarım o yüzdenmiş. İnşallah sende de bir şey çıkmaz. Allah hepimize şifa versin
prensinannesi2024 Yaseminanc devam ediyor canım dün akşam kıyafet almıştım onu denerken edilmekten düz duramadım ayağımin üstüne basamadimresmen ağladım yemin ederim hem ağladım hem güldüm
Yaseminanc Geçmiş olsun. Sıcağa yakın tuluk ile belime ağrıyan yere kompres yapıyorum ben. Tavsiye ederm gerçekten çok faydası oldu. Magnezyum bir de buna başlattı doktorum
prensinannesi2024 Yaseminanc cnm magnezyum mide ilacı değilmi bugün ağrıdan ağladım annem diyorki kengi diyor ondan aciyordu diyor bilmiyorum yolda yürüyemedim ağladım resmen eve geldim oturduğum yerde bile ağladım uzanamıyorsun acıyor kalkamıyorum acıyor
Yaseminanc prensinannesi2024 ya çok üzüldüm ben de öyleydim ya işte sen kaçıncı haftadaydın? Doktorum bana magnimore isimli magnezyum takviye verdi. O da iyi geldi. Neden çekiyorsun bu kadar gitsene başka da olsa kadın doğum doktoruna biliyorum çünkü çekilecek acı değil. Lütfen ihmal etme Allah korusun gecikme pişman olma
Esra4535 prensinannesi2024 aynısını yaşıyorum iki aydır ilk gebeliğin de de olmuştu ama bu kadar değil uzandığım zaman bile ayağımı yere koyana kadar canımdan can gidiyo topallayarak yürümeye başladim artık en çok da oturup kalkarken zorlanıyorum Magnezyum da işe yaramadı 🙁
prensinannesi2024 Yaseminanc 3 buçuk yaşında oğlum var ve hastaneye gitmem için 2 dönüş 2 gidiş otobüs değiştiriyim oğlumla zor oluyor 19 da randevum var dişimi sıkmaya çalışıyorum 21+2 haftaligiz