Gamzecanpolat Kızlar beta hcg değerim 2700 sizce keseyi görebilir miyim yarın siz kaçta görmüştünüz yeni anne adayıyım biraz endişeliyim 😇
Yazmelegi_ Gamzecanpolat son adet tarihinize göre kaç haftalıksnz bazen beta yüksek olsa da hafta düşük olunca gözükmeyebiliyo
Zeehraaaa Gamzecanpolat ben neredeyse 6 haftalık hamileyim 3 4 gün önce gittim gördüm keseyi adetim 10 11 gün geçti
Yazmelegi_ Gamzecanpolat olabilir karından gozukmezse alttan bakar yoksa bir sonraki kontrole çağırır
Emine-Yldrm07 Gamzecanpolat olsada görürsün benim de 26 temmuz son adet tarihim bu pazartesi keseyi gördük şükür benimki de geç döllenmiş 💕
tatlibebegim_ Gamzecanpolat uygulama 1 gün fazladan gösteriyor şuan 5+3 pazartesi kalp atışını duycaz 6 haftalık oluyoruz
Gamzecanpolat Emine-Yldrm07 galiba benim de öyle çünkü geçen hafta 397 değerim dün 2700 olmuş olmasa yükselmez sanırım
Emine-Yldrm07 Gamzecanpolat iki güne bir ver kanı canım bazen yükselip düşüyormuş ve yeniden yükseliyormuş sen iki güne bir ver bence hep yükseliyor mu ona bak 💜 inşallah sağ salim sağlıklı evlatlarımızı alırız elimize 🍀
Gamzecanpolat Emine-Yldrm07 inşallah 🙏 ilk olunca insan gerçekten panik oluyor hem endişe hem mutluluk
tatlibebegim_ Gamzecanpolat keseyi görürsün büyük ihtimalle çok güzel bi duygu ultrason kağıdını eline aldığın an
Gamzecanpolat tatlibebegim_ inşallah hepimiz sağlıkla hem keseyi hem kalp atışını duyarız çok farklı bir duyguymuş gerçekten
Gamzecanpolat Zeehraaaa benimde 2 hafta geçmiş oluyor ama yarın görürüm sanırım geç döllenme sayfalarda okudugum kadarıyla