Kızlar selam ani kararla yarın sezeryana alınacağım 40+0 bugün kontrole giderken suyum geldi çatı muayenesinde çatımın normale uygun olmadıgını söyledi doktor suyum geldiği için de 24 saatte sezeryanla alınmalı bebek, sezeryan aklımızda yoktu napmam lazım sezeryan öncesi ve sonrası tecrübeliler bana destek olur musunuz 🥺