1234-i 4+4 haftalık hamileyim oturup kalktıkça sağ ve sol kasıkta batmalarım oluyor normal mi acaba çok korkuyorum
OzlemBigk 1234-i benim de 3+3 banim de oluyor ani harekette yorumdukça falan kramp gibi normal yazıyor internette ama bilemedim
YasminMtl 1234-i Aşırı normal☺️☺️ Yani ben de çok erken öğrenmiştim 4-4,5 haftalık gibi ve o dönemler çok kasık ağrım oluyordu doktora sorduğumda normal demişti.