Yaman- inşallah, bana doktor geçer fln da demedi . Hemen buraya koştum herkes geçer diyor önemli bisi değil diyor, keşke bu cümleyi doktor da deseydi de içimi rahatlatsaydı. Bir sonraki randevu da kaybolsun diye dua ediyorum. İnşallah tertemiz sonuçlarımız olur sağlıkla doğarlar.