Jalee1 merhabalar, ilk gebeliğimde yaptırdım sınırda çıktı ama sonra doktorum şüphelendi ve ölçüm istedi evde her yemek öncesi sonrası ölçtüm 1 buçuk gün ve o yüksel çıkınca doğuma girdim 37 haftalık oğlum uyanamadı 6 gün yoğun bakımda kaldı. Şuan 2.gebeliğim kendim şüphelendim ölçtüm 12 13 haftalıktı ve şekerim yükselti şuan 20 haftalık bebeğim önden gidiyor şekerim var. Şeker maalesef çok riskli bir şey. Şekerli yedim çıktı diyede değil şekerli yemek yememek fark etmiyor beyaz ekmek hamurişi makarna pirinçli şeyler meyveler maalesef etkiliyor özellikle ekmek ve pilav 🤦🏼♀️ ailemde de şeker hiç yok yani tatlı şekerli sevmemek ailede olup olmaması çokta etkilemiyor, bilmekte fayda var. Eğerki şeker varsa ve fark edilmezse sonu çok çok kötü olabiliyor ah vah dememek için canımız yanmaması için ya cihaz alıp düzenli ölçüm yada şeker yüklemesi yapılmalı