1prensesannesi__ benim de akıntım geldi, ovulasyon testi yaptım pik gördüm sonra siliklesti. Yumurta catladi sandım. Reglin de gecikti hatta ama dün gittim yumurtlama tam gerçekleşmemiş ve kist oluşmuş. Ayrıca miyom da var.
Yani testler hep negatifti ve reglin de geçilmesiyle öyle umutlanmistim ki. Dün saatlerce ağladım. Yarın regl olmazsan gidip ultrasonla baktır kuzum. Ben biraz uzaklasacagim forumdan sırf seni merak ettiğimden yarına kadar kalmaya karar verdim
İnşallah kızın bu ay kardeş müjdesi alır.yarin haber ver bana da