Sudesudee bn 13 haftalık randevum olduğu gün öğrendm kalbînin durduğunu. 10+2 de durmuş..eşim destek oldu nasip dedi . bn bir hafta boyunca ağlamaya devam edince, en son dedi ytr ağlama. Sizin ki brz abartmış Allah’ın verdiğini Allah’ım alır. Nasip değilmiş demek gerekir bazen. Allah’ım sna dayanma gücü versin kendini küçük bebeğini düşün 🤲 Allah’ım büyüktür 🤲