Bugün ikili testimi yaptırdım. Sağolsun bebeğimin çok hareketli olmadıgı bir gündü. Bazı ölçümleri yapabilmeleri için baya zorladılar. Doktor karnıma alttan bastırdı itti falan. Öyle de göremeyince vajinadan ultrason çekildi. Sonrasında 2 3 saat ağrım olmadı ama uzandıktan sonra kasıklarımda ara ara agrılar başladı. Tuvalete gitme hissi geliyor sürekli. Devlet hastanesi yine gittiğime pişman etti.