Mirzaninannesiyim
Bende 13 aylık oğlumla hamileydim. 5 aya kadar emzirdim. Deprem bölgesinde bulunuyordum.şekildo sebeple bursa ya gittim. Sürekli geziyorduk yoruluyordu biberonla mama verince hemen uyuyordu aramadı memeyi öyle kesmiştim. Doktor bana 3 aydan sonra kes demişti ama zor olmuştu. Kesmedim diyince senin tercihin sadece erken doğuma sebep olur göğüsler de birşey birşeyi uyarıyormuş kasılmalara sebep oluyormuş falan.
Çocuk doktoruna o zaman sorduğumda da bana gece uyku sırasında bir gün meme bir gün mama yap birden kesme demişti zorlandım o şekilde.