Kızlar aslında az yemek dediğim 6 dan sonra yememek birkaç gündür yapmaya mecbur kalıyorum . Hiç yapmadın diet falanda deil midemde problem var kızarıklık vardı hamilelikten dolayı inanılmaz ağrılar oluyodu doktorum reçete yazdı ilaç içiyorum çok iyi geliyo ama yinede akşam yemek yedikten iki üç saat sonra uyursam sabaha karşı acıyla uyanıyorum bu yüzden akşam yemeğimi 6 da bitiriyorum ama saat 10 gibi çok acıkıyorum yinede yemiyorum korkumdan acaba bebek için zararlı olurmu?