Nzlcncncn Kızlar sata göre 12+3 usg ye göre 11+6 doktor %99 erkek dedi. Bu kadar erkenden böyle net olur mu yoksa yanılma payı var mı ? Benim için önemli olan sağlıklı olması çünkü ilk bebeğim olacak inşallah. Daha önce bi kürtajım var.
Minigiim-vebenn52 Nzlcncncn yani doktor 99 dediyse değişmez bence 12. Haftada belli oluyor ama Alışveriş için yine de detaylıyı bekleyin bence ne olur ne olmaz bana da 90 kız dedi ama detaylıyı bekliyorum yine de değişen oldu diye çok okudum 😂
Wera Nzlcncncn boyu 56 mm oldugu icin haftası geriden söylemiş cunkü benim 61mm 12+4 banada erkek dedi muz yiyin kabak çekirdegi bebek buyüsun uzasin
Nzlcncncn Minigiim-vebenn52 çok merak ediyorum ya hep sağlıklı olsun hayırlı olsun dedim sanki ikiz olsaydı bi kız bi erkek öyle rahat edecektim ancak 😂😂
Beyzanur4155 Minigiim-vebenn52 bana da 11 haftalıkken kıza benziyor dedi ama ultrasonda sanki pipisi var 😂
Evremoz Nzlcncncn 12 hafta da çok küçük olduğu için 16. Haftaya oranla degisme ihtimali daha fazla tabi. O sebeple doktorlar ayrıntılı dan önce alış veriş, parti fln tavsiye etmiyor