Hanifemert78 5+4 suan aşırı bel ağrım var hamileliklemi alakali yoksa belimde mi sorun var anlayamadim sanki bıçak saplanıyor belime normalmi bu şekilde yaşayan varmi bu haftalarda
Merve3444 Benımde aynı canım bel kasık ağrısı çok fazla ama normalmıs rahım buyumesınden dolayı falan Hanifemert78