Hanımlar merhaba, Konya da yaşayanlara bir sorum var gebe okuluna katılan ya da katılacak olan var mı? Hangi hastanede yapılıyor? Nasıl kayıt yapılıyor? Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Özel eğitim merkezlerinde bildiğiniz eğitimler varsa onlar da olur her türlü öneriye açığım.