ilayda8 akşamdan yulaf hazırlıyorum bazen çok severim ben, bazen de domates peynir zeytin tarzında hızlıca bi şeyler yiyorum. İlk gebeliğimde yumurta haşlardım muhakkak ama şimdi yumurta yiyemiyorum pek maalesef. Nadiren de tost yaparım yine tost ekmeğini hazırlayıp dolaba koyuyorum sabah uyanınca direkt tost makinesinin içine koyuyorum o da pratik geliyor bana