babylook Yarenakay orda oturuyorum hiç hijyenik bir hastane degil duyumlarıma görede ilgisizlik çok fazla Rabbim yardımcın olsun inşallah 🙂
Yarenakay babylook yaaa bende nusaybinde oturuyorum orada doguracagim sanırım başka alternatif yok çünkü küçük yer olunca :(
Yarenakay babylook hangi özeli tercih ettiniz burda Nusaybin’de bir tek navdar bey var bildiğim oda doğum için fiyat almaya gitsek o bile ücretli görüşme ücreti varmış.
babylook Yarenakay evet navdar hoca takipli özel kızıltepe hastanesinde hocam ve ekibiyle doğum gerçekleşecek nasipse🙂🤲
Mavi11 Yarenakay yetişirsin niye yetişmeyesin öyle hemen cart diye doğurulmuyor kızıltepeye 20 dk da varıyoruz - varılıyor 😁 siz kalıcı mısınız tayinci mi 😁
Mavi11 babylook bu navdar a gitme verdiği ultrason kağıdı bile mal gibi ücrete değmez kızıltepeye git gel yap kontrollerde daha iyi
babylook Mavi11 şuan 7 aylıgız hep oraya gittim bir sorun yaşamadım Muaynedeki ultrason görüntüleri detaylı ultrason olsun hep verdi Telefonumdaki uygulamaya attı hep gayet net görüntüler ben bir sıkıntı yaşamadım çok ilgili bir doktor🙂
babylook Yarenakay bende canım eşimi çok seviyorum 3 cü senem burda alıştım artık ailem başka şehirde yazları tatile falan gidiyorum onlar da geliyor alıştım artık güzel🙂