Estuf bugün sabahtan beri böyle bir başlık açsam mı açmasam mı diye düşünüyordum hatta forumda eski açılan başlıklara da baktım. 21. Haftam başladı. Pzartesi mesai gibi günlerdir kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum. Masa başında ayakta trafikte. Önce çok yürüdüm ondan oldu dedim ee sonra ofiste sürekli oturdum ondan oldu dedim. Kısaca bizim suçumuz yokmuş 😂 hamileymişiz diye oluyomuş tüm bu ağrı 🤣🤣🤣