M-gokce bende bugün doktora gittim,26haftalik hamileyim beyaz kanın düşük dedi doktor hanım, eğer böyle devm edrse araştırmaya gidip orda doğum yapman gerekebilir dedi,bir ay. Sonra tekradan gidip kan vericem…bende beyaz kanı hangi yiyecekler yükseltir diye araştıyorum