Merhaba arkadaşlar pazar günü aksam 39+3 de normal dogum yaptım ilk dogumumdu 3800 dogdu kizim kucagima cok az aldım.
Benm hamileligin 5. Ayindan itibaren yesil akıntı ve kasintim vardi fitiller ilaçlar verdi doktorum cok zor oldu benim için sabrettim dogumdan sonra gecer dedim dogum yaptim bebege gectigini soylediler
Crp degeri 32 imis dogdugunda suan 21 e dustu
Kilo vermis ama geri aliyormus
Kendi doktorumu suçluyorum kendi icimde kendime kiziyorum
Avm de calistim lavabolardan gecti yuksek ihtimalle
Bebegi enfeksiyon dan yatan oldumu ne kadar surede cikti ve bebek eve geldikten sonra cok dikkat etmek gerekli sanirim