Boncukmavis Kızlar 6 haftalık hamileyim,bugun karnımda anlam veremedigim garip bir agrı var.şimdiye kadar çok rahattım iyiydim ama bugun bu agrı oldu ve asla geçmiyor sizce normalmidir?
bebegimmm60 Boncukmavis Doktorun riskin var demedikçe endişelenme canım ilk zamanlar her an her şey olabilir belirtilerin yeni yeni başlar mide bulantısı kasık ağrısı bel ağrısı bu tarz şeyler gayet normal
Boncukmavis bebegimmm60 Doktora gittigimde henüz 4 haftalıktı doktor muayne bile etmedi daha çok küçük dedi ilaç verip eve gönderdi iki hafta sonra gel dedi pazar günü gidecem inşallah bebegim iyidir
Zeehraaaa Boncukmavis ilk haftalar da kasık bel karin agrisi normal leke gelmesi normal bebek yerine yerleşiyor şu anda rahim ve vücut bebeğe adapte olmaya çalışıyor.
bebegimmm60 Boncukmavis için rahat olsun canım stres yapma kafana bişey takma bunlar da çok etkiliyor kanama olması bile normal daha çok küçük bebişin hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın inşallah