Ebraradinn doğum konusunda çok kararsızım şuan orada bir doktora gitmiyorum ama 32haftaya kadar kabul ediyolarmış diye duydum. Doğum yapan arkadaşlarım eskiden almıyolardı kimseyi diyolar ama suan fotoğrafçılar bile girdiğine göre alıyolardır diye düşünüyorum