Selam kızlar afedersiniz bişey paylaşmak istiyorum, şimdiden özür dilerim..
Ya bu yer tuvaletleri var ya belki çoğunuzun evinde vardır , klozet deil ,alaturka diye adlandırılan,,
Neyse
İşte artık 6.ay ortasına giriyorum ,
Tuvalete girince bacaklarım karnımı sıkıyor,çok zorlanıyorum,hemen çıkıyorum evimde klozet yok maalesef,
Zorlanmadan kastım da ,bebeğe bişey olurmu diyorum, endişeleniyorum,bu durumu yaşayan oldumu hamilelikte zararlımı yer tuvaleti ,son aylara kadar bişey olmazmi yada ??