eda9616 Ehliyetten vazgeçilmiş sonradan gördüm düzenliyorum doğru karar 😅Gebelik Kanamalı oluyor ise uzanacaksınız.
Süpürge yok, ağır kaldırma itme yok, yukarı uzanmak yok, ilişki yok .
Basit değil en önemli aylar ve uzanın keyfini çıkarın arada yürüyün güzel ama çok güzel beslenin, her gün yumurta, yoğurt, ceviz, kuru meyveler yiyn.
Doktorunuz folik ve progestan verecektir düzenli ve vakitli kullanın gerisi gelir 😍